Henkilökohtaisten tietojen jakaminen yrityksen sivuilla tuo henkilöstöä lähemmäksi asiakasta, kun tiedetään kuka yrityksessä tekee mitäkin, ja nimelle saadaan kasvot. Asiakkaasta voi tuntua helpommalta, kun tuntee juttelevansa toisen ihmisen kanssa, joka ei piiloudu yrityksen logon taakse. Asiakkaan tietosuojasta yrityksen puolesta ainakin tulisi pitää huolta siitä, että asiakkaan nimeä ja kuvaa ei tuoda julki ilman asiakkaan lupaa. Mikäli asiakas kirjoittaa omalla profiilillaan yrityksen sivustolle, on se tietoinen valinta, mutta esimerkiksi jonkin asiakkaan yksityisesti tuomaa ongelmaa, johon otetaan kantaa, ei pitäisi luvatta julkaista nimellä.
Tässä linkkejä paikoissa, joissa vierailin:
https://www.youtube.com/watch?v=5P_0s1TYpJU
http://totuuskuutio.fi/innokkaat-aitibloggaajat-ja-some-vanhemmat-tarvelevat-lastensa-digitaalisen-jalanjaljen/#comment-5488
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti